吹叶机

跳转至: 导航搜索
吹叶机
  • 吹叶机物品栏外观
自动使用
详细信息
类型武器
伤害48 电脑版 / 42 Mobile only.pngConsole only.png 魔法
击退4 (较弱击退力)
魔力4
暴击率4%
使用时间6 超快速度
射速11
工具提示迅速射出锋利的树叶
卖出6 金币 电脑版 / 7 金币 Mobile only.pngConsole only.png

吹叶机困难模式 魔法武器 以半随机的方式发射一个快速的叶射弹, 15次连发后,会略微偏转方向. 其子弹不能穿透 敌怪. 吹叶机有1/6(16.67%)的几率被 世纪之花掉落.

最好的 修饰语精湛 (让 魔力 消耗减免) 或者 神级 (获得 crit击退).

  • 当使用武器时,一个看起来包含一棵小树的坦克会出现在你的背上。如果您装备了翅膀,翅膀不可见。
  • 吹叶机不可能重铸到 神话 属性, 哪怕你作弊.
  • On some mounts, the Leaf Blower does not appear properly on your back. It will instead appear a few pixels too high, as if it is stuck to your head.
  • This weapon can be considered a direct upgrade to the 水晶风暴. Furthermore, the 剃刀松 can be considered a direct upgrade to the leaf blower.

  • 1.3.0.1:Damage raised from 42 to 48, knockback increased from 3 to 4, speed improved from 7 to 6. value reduced from 7 金币 to 6 金币.
  • 1.2:引入。